Dui ex agenti di polizia di Fullerton licenziati dopu à a morte di 2011 battutu di un omu senza casa è malatu mentale anu persu una battaglia di tribunale per annullà e so terminazioni.



U ghjudice di a Corte Superiore di u Contea di Orange, David A. Hoffer, u luni 26 d'uttrovi, hà sustinutu a sparazione di l'antichi ufficiali Joseph Wolfe è Jay Cicinelli per i so azzioni in a morte di Kelly Thomas. U uccisione, catturatu in video, riverberatu in tutta a nazione è hà purtatu à un tentativu senza successu di cundanna penalmente l'ufficiali.

Kelly, 37 anni, divintò un figurehead per a riforma di a polizia in quantu i malati mentali è i senza casa duveranu esse trattati da e forze di l'ordine. U 5 di lugliu di u 2011, hè statu battutu brutalmente mentre era interrugatu per esse presuntamente agitatu i maniglie di e porte di a vittura in un parcheghju à u Fullerton Transportation Center.





Wolfe è Cicinelli eranu dui di l'ufficiali chì anu dichjaratu ch'elli tentavanu di sottumette un Thomas chì ùn hà micca cooperatu. I dui ufficiali anu dichjaratu ch'elli sò stati denegati u prucessu legale in u so licenziamentu da a cità.

Une audience d'arbitrage de la ville a conclu que Wolfe avait violé la politique du département de police de Fullerton, tandis qu'une audience séparée a conseillé que Cicinelli n'avait pas violé la politique. Tramindui eranu sempre terminati.



Anu avutu ancu affruntatu accusazioni penali statali in 2013-14, cù l'allora procuratore distrettu Tony Rackackas chì gestisce a persecuzione stessu. Ma un ghjuridiu hà trovu Wolfe è un altru ufficiale, Manuel Ramos, micca culpabili. Rackauckas hà abbandunatu u casu contru Wolfe. Un separatu investigazione federale finita senza spese.

Wolfe, chì u ghjudice civile hà descrittu cum'è un bonu ufficiale cù un registru pulitu, hè statu licenziatu da a cità in parte per l'usu di forza eccessiva, vale à dì u pugnu di Thomas duie volte in a testa è l'applicazione di pressione di u corpu ancu dopu chì Thomas si lagnava chì ùn pudia respira.



Articuli cunnessi

  • U casu di Andrew Hall passa in ghjuria; U diputatu di u sceriffu aspetta u verdict nantu à l'accusazione di omicidiu colpu
  • I manifestanti di Oakland chjamanu l'autorità per liberà i filmati di sparatoria di Jonathan Cortez
  • U prucessu per omicidiu di u diputatu di Contra Costa puderia cambià u paisaghju per a polizia
  • Procès d'Andrew Hall : L'ancien sergent témoigne qu'il s'inquiétait d'être abattu par un député
  • Pulizia: una donna di California uccisa da l'ufficiali hà pruvatu à pugnale un zitellu di 8 anni
U ghjudice ùn truvò nisuna evidenza chì Wolfe hà punched Thomas in a testa, ma cunfirmò chì l'ex-ufficiale pusò u so corpu nantu à Thomas, chì gridava ch'ellu era dispiaciutu è dumandendu aiutu à Diu è u babbu. U ghjudice hà dichjaratu chì Wolfe hà utilizatu a pressione di u corpu più longu di ciò chì era necessariu. Hoffer hà ancu cunfirmatu chì Wolfe hà falsificatu u so rapportu di polizia.

Cicinelli hè stata rimessa in parte per avè battutu ripetutamente à Thomas in faccia cù l'estremità posteriore di una pistola taser.



Cicinelli hà sottumessu Thomas à un battimentu terribili è inutile, Hoffer hà scrittu. Cum'è Cicinelli stessu l'hà dettu bè (subitu dopu à l'avvenimentu è in l'audio), 'I prubabilmente ghjustu smashed a so faccia à l'infernu'.

L'avucati di Wolfe è Cicinelli ùn anu micca vultatu missaghji telefuni chì dumandanu cummentarii.



U babbu di Thomas, Ron, hà demandatu a cità in 2015, ma accettò un accordu di $ 4.9 milioni. A mamma di Kelly Thomas, Cathy, avia digià accettatu un accordu di $ 1 milioni.