By Matt Day | Bloomberg



Ingressu in u core di ciò chì hè largamente previstu per esse una stagione record di shopping di vacanze, Amazon.com face menu garanzii à i clienti chì volenu assicurà chì i pacchetti arrivanu per Natale.

In ognuna di l'ultimi anni, u più grande rivenditore in linea di u mondu hà emessu un comunicatu di stampa di a mità di dicembre chì elenca i so termini di spedizione, sia per l'abbonati Prime sia per quelli chì ùn paganu micca $ 119 à l'annu per spedizione gratuita è altri vantaghji.





L'edizione 2020 hè ghjunta u marcuri senza e solite date di taglio per l'abbonati non-Prime. Nta l'ultimi anni, questi cunsumatori avianu tipicamenti finu à a mità di u mese per urdinà l'articuli è riceveli da u grande ghjornu. Per cuntrastu, i membri Prime anu finu à u 23 di dicembre di questu annu per riceve l'articuli dispunibuli per u trasportu di un ghjornu è finu à u 24 di dicembre per uttene prudutti chì ponu esse spediti u stessu ghjornu.

Un portavoce hà dettu chì Amazon vulia sparte i dettagli nantu à e so velocità di spedizione più veloci per i membri Prime è hà manifestatu a fiducia in a capacità di a cumpagnia di gestisce un diluviu di ordini. Elenchi di prudutti individuali nantu à u situ web sò u megliu modu per determinà i tempi di consegna anticipati, disse.



In a liberazione, Amazon hà ancu pigliatu l'uppurtunità di lancià una prova gratuita di Prime di 30 ghjorni à i non-abbonati. In altre parolle, esse un membru, uttene una consegna più veloce.

Cù milioni di persone chì vanu à l'ordine in linea per evità di cumprà in persona durante a pandemia, sta stagione di vacanze mette una tensione senza precedente à a capacità di consegna. Certi rivenditori sò stati prudenti à fà garanzii di consegna. E preoccupazioni per l'articuli potenzialmente arrivati ​​tardi sò stati amplificati in l'ultimi ghjorni da una tempesta invernale chì sferisce circa 51 milioni di persone in i Stati Uniti orientali.



Amazon hà scrambled per aghjunghje capacità à u so bracciu logisticu quist'annu per scuntrà vendite record stimulate da u coronavirus. Certi cummircianti chì vendenu nantu à u situ di Amazon è i cunsultanti chì li cunsiglianu anu dettu durante a settimana di Thanksgiving chì i tempi di consegna in certi prudutti sò sbulicati da unu o dui ghjorni à una settimana o più. Amazon à l'epica hà dettu chì i rapporti eranu anecdotici è ùn rapprisentanu micca ciò chì succede in a so reta di spedizione.

Articuli cunnessi

  • Un vastu cumplessu industriale hè previstu per 32 ettari in u nordu di San Jose
  • Amazon allarga a spesa di shopping di pruprietà di Bay Area
  • Amazon presenta un robot roaming simile à 'Jetsons' per a casa