Per Julianne Hough, decide di star in un remake di Footloose hà pigliatu quantu pensatu quant'è tira nantu à e stivali rossi chì porta in tuttu u filmu.



Era un filmu chì avemu amatu tantu, ella dice in a stanza di l'hotel di San Francisco induve ella è a co-star Kenny Wormald facenu stampa prima di a liberazione di u filmu di u venneri. L'avemu vistu tantu quandu eramu picculi. Hè stata una generazione cusì piena di ballu.

Ella sapia. U ballerino prufessiunale Hough, 23 anni, era un membru di cast di longu tempu di u sempre populari Dancing with the Stars di TV (vincendu duie volte, cù u speedskater vincitore di medaglia d'oru olimpica Apolo Anton Ohno è u pilotu di vittura Helio Castroneves). Hè cresciutu in Salt Lake City è hà passatu u mulinu induve Kevin Bacon hà filmatu scene di ballu per u Footloose originale di u 1984. Hè stata dinò in Footloose: The Musical in Londra in u 2006.





A prima quistione chì parechje persone si sentenu à sente Hollywood hè di rifarà i filmi di ballu classicu, cum'è a versione di u direttore Craig Brewer nantu à Footloose è u prossimu remake di un altru iconoclasta di l'anni 80, Dirty Dancing, hè: perchè? Cumu l'uriginali ponu esse migliurati, soprattuttu quandu anu aiutatu à fà stelle da attori emergenti cum'è Kevin Bacon è Patrick Swayze?

Perchè u ballu vende avà. Hè sempre, ma a TV di a realtà hà purtatu à un novu livellu.



À u principiu, pensu chì Paramount vulia prufittà di a mania di ballu avà, dice Wormald, 27 anni, chì interpreta Ren McCormack, u rolu chì Bacon hà fattu famosu. Pensu chì parlavanu di fà un musical. Ma dopu anu dumandatu à Craig Brewer (chì hà direttu Hustle & Flow di u 2005) per diri. Si scurdanu (l'uriginale) era edgy, micca solu tutte e mani di jazz.

L'esposizione di u ballu avà hè enormu, Wormald aghjusta. I zitelli a fighjanu ogni notte à a TV. Sò nantu à YouTube. U mo babbu hè un travagliadore di custruzzione è hè cum'è, 'Oh, hà mancatu a so piruetta'.



U primu impulsu di Paramount probabilmente era currettu. A televisione hè inundata di reality shows di ballu: Dancing With the Stars, So You Think You Can Dance, America's Best Dance Crew è, à un gradu menu, America's Got Talent. Dance hè ancu andatu in 3D in a big screen l'annu passatu in u terzu filmu di a serie Step Up, Step Up 3D.

Genere preferitu



L'audienza centrale per assai di sti spettaculi è filmi sò l'adulescenti, longu attirati à ballà cum'è espressione di ribellione è di libertà.

L'adulescenti è u ballu risale à almenu David, u zitellu valente cù a fionda chì hà cacciatu u gigante Goliath, dice Gerry Molyneaux, prufessore di film à l'Università La Salle in Filadelfia. A storia di u generu è u successu di cultu di l'uriginale 'Dirty Dancing' solu bisognu di l'add-on di una celebrità dispunibule da, per esempiu, 'Dancing With the Stars' per rinvià Hollywood à a formula pruvata.



I filmi di ballu è i spettaculi TV restanu populari trà i ghjovani, postu chì parevanu funziunà cum'è un canali per altri prublemi, dice Joanna Douglas, editore di Yahoo Shine chì hà scrittu annantu à a popularità crescente di a danza in a cultura pop.

Problemi più grande

I filmi di ballu sò sempre populari cù e ragazze adolescenti in particulare, ella dice. Parechje ragazze piacenu à ballà è l'idea di esse fisicu cù un omu, ancu in una manera non sessuale. In i filmi di ballu di u passatu, cum'è 'Fame', 'Honey', 'Save the Last Dance' è ancu 'Grease', ci sò spessu prublemi più grande in ghjocu chì ponu esse superati da ballu.

Chì ci porta ghjustu à Footloose. Hough è Wormald parlanu tramindui di cumu u filmu aghjurnatu affronta i prublemi muderni, cum'è l'intimidamentu è a guida ubriaca, più cà in l'uriginale, chì si cuncintrava soprattuttu à l'adulescenti chì cumbattenu l'atmosfera oppressiva di una piccula cità Bible Belt. Ci hè ancu più diversità.

Pensu chì ci hè assai più prufundità in questa filmu, dice Hough. Tutti anu più perdita in a so vita. Ci hè più fora, è hè a perdita chì tutti ponu esse in relazione.

Ma a ghjente pò esse ligata à un livellu incredibilmente altu di ballu in una cità induve u ballu hè suppostu pruibitu? Probabilmente, postu chì u vedenu da i supposti amatori ogni notte in televisione.

Hè un filmu, ghjente, dice Hough, ridendu. A ghjente aspetta di vede boni balli.