Normalmente Donny Vomit ingoia spade in u Creepshow Freakshow, ma u venneri Vomit divintò un magu cum'è hà fattu sparisce decine di zitelli. Tuttu ciò chì hà pigliatu era un pocu aiutu da i so amichi.



Portateli fora! Vomit gridò mentre liberava ogni tipu di criaturi chì sbattevanu in a notte durante u secondu weekend di Fright Fest à Six Flags Discovery Kingdom in Vallejo.

Lizbeth Mungia di Vallejo hè unu di i mostri chì hè in u so quintu annu di infestazione Nightmare Manor - una di sei case di spaventa presentate in u parcu.





Sò unu di i gemelli chì anu tombu i so genitori è tuttu u persunale in a casa. Hanu ripiglià u padrone è sò andati un pocu pazzi, disse Mungia.

Lizbeth Mungia, di Vallejo, perseguita Nightmare Manor mentre travaglia durante u Fright Fest à Six Flags Discovery Kingdom. (Chris Riley/Times-Herald)

Tracce di sangue scorrivanu a testa di Mungia cum'è una maschera, via u protocolu COVID-19, oscurava una parte di a so faccia. Portava una camicia di notte bianca simplice mentre s'inginocchiava in un angulu è fece finta di pienghje.



Nimu ùn facia paura in sta stanza, disse Mungia mentre mostrava a so zona di spaventa in una piccula stanza di a casa.

Mungia ama a reazzione ch'ella riceve da i visitori à a casa è ancu spaventatu a so propria surella chjuca cusì male ch'ella cascò in terra.



Era stupente, disse Mungia cun una risatina.

Fright Fest hè grande se ti piace à esse scantatu, ma Discovery Kingdom hè un parcu di famiglia, cusì ci sò parechje attività senza paura per i picculi mostri per sperienze prima in u ghjornu prima chì i spookies sò liberati. Mikayla Oz's Tricks and Treats Magic Show era unu di i spettaculi chì attirò una ghjovana folla.



Oz hà fattu a magia da quandu avia 4 anni è volò da New York cù Popcorn Productions per fà un spettaculu à Fright Fest.

Aghju vistu un magu in a biblioteca è pensu chì era a cosa più bella, cusì aghju fattu una carriera fora di questu, Oz hà dettu dopu à u so spettaculu.



Oz hà vindutu bacchette magiche è hà pigliatu ritratti cù i zitelli prima di mandà à un percorsu vicinu à i trucchi o trattamenti.

Oz li piace à vede i facci di i zitelli s'illuminanu quand'ella fa i so trucchi è per ella, hè quì a magia.

Mikayla Oz si esibisce durante u so Tricks and Treats Magic Show durante u Fright Fest à Six Flags Discovery Kingdom u venneri. (Chris Riley/Times-Herald)

Ancu s'ellu ùn ci sò micca case novi o zoni di paura quist'annu, u parcu hè ghjustu felice di esse apertu.

Tuttu hè u listessu da u 2019, hà dettu Marc Merino, u Manager di Marketing è Relazioni Pubbliche. Ciò chì hè novu, veramente, hè u fattu chì avemu da avè e case infestate è spaventate di novu.

Sicondu Merino, Discovery Kingdom hè stata aperta in u 2020 cù u Boo Fest di ghjornu mudificatu, ma ùn hà micca avutu l'attrazione chì e case è e zoni spaventose anu.

Assente quist'annu à Fright Fest era u bracciale fisicu chì i parchi di u parcu portavanu per accede à e case di paura. Un pass elettronicu puderia esse acquistatu prima di vene à u parcu o scannendu unu di i diversi codici QR posti in a piazza principale.

Articuli cunnessi

Cum'è u sole tramonta, una nebbia hà cuminciatu à chjappà u parcu - probabilmente da a numerosa macchina di nebbia stazionata strategicamente intornu à e zone è spaventose. Screams cut through the night from visitors cum'è i mostri cuminciaru à fà u so modu à una di cinque zoni spaventosi cum'è Mt. Rotting Cemetery è Arachnid Alley.

Sè vo site un entusiasta di Halloween, un junkie di l'adrenalina, o solu à circà una divertente avventura in famiglia Fright Fest puderia esse ghjustu ciò chì u duttore hà urdinatu. Pudete visità u bonu duttore in l'Hospital di St. Hades, ma una parolla di prudenza - una volta chì avete verificatu, pudete mai verificà.

I zitelli scappanu mentre u mostru di Fright Fest hè sbulicatu à u Six Flags Discovery Kingdom u venneri. (Chris Riley/Times-Herald) Donny Vomit libera i mostri di Fright Fest u sabbatu in Vallejo. (Chris Riley/Times-Herald) Frankie Sin saluta a folla prima di eseguisce à Fright Fest in Vallejo u venneri. (Chris Riley/Times-Herald) Donny Vomit ingoia una spada mentre eseguisce durante u Unleashing durante Fright Fest à Six Flags Discovery Kingdom in Vallejo u venneri. (Chris Riley/Times-Herald) Donny Vomit esce nantu à u palcuscenicu per liberà i mostri di Fright Fest u venneri in Vallejo. (Chris Riley/Times-Herald)

Per i biglietti è più infurmazione nantu à Fright Fest à Six Flags Discovery Kingdom visitate sixflags.com/discoverykingdom.