Grace Potter pussede u tipu di voce di cantu cù l'accentu di blues chì hà attiratu paraguni lusinghi cù a voce di i pionieri di u rock cum'è Janis Joplin è Bonnie Raitt.



Ma Potter hà amparatu à traversu un scontru in persona cù Raitt chì stu tipu di categurizazione, ùn importa micca quantu piacevule, pò ancu esse limitanti. Un artista hà ancu bisognu di creà a so propria identità unica.

Quandu avia 17 anni, u cantautore si avvicinava à Raitt cun un CD di e so canzoni. Potter, chì ghjoca ancu a chitarra è i tastieri, hà dettu à Raitt chì ella hè qualchì volta favorevule paragunata cù u veteranu cantante di rock di roots. Raitt hè stata brutalmente onesta in revelà chì hè un cumentu chì hà intesu innumerevoli volte da cantanti aspiranti.





Hè stata u megliu muzzicu di a realità ch'e aghju mai intesu, ricorda Potter, chì porta u so gruppu, i Nocturnals, à a Mountain Winery in Saratoga u sabbatu. Ella era cum'è, 'Sapete quanti di questi aghju avutu un ghjornu? Grazie per u vostru CD, ma questu va ghjustu in a pila.

Invece di permette à queste parolle di scoraggià a so, l'oghje Potter di 28 anni era ancu più determinatu à stabilisce una carriera di ghjucà musica chì rende umagiu à alcune di e so influenze, ma era ancu a so propria. Potter and the Nocturnals anu publicatu trè album di studio, l'ultimi dui nantu à Hollywood Records di Disney.



A liberazione più recente, l'autotitulatu Grace Potter & the Nocturnals, hè un barnburner di blues-rock cù elementi di ballata country, soul è pop.

Ùn hè micca imprecisu di dì chì a mo voce sona cum'è l'stile di Bonnie o Janis, ma a musica chì facemu hè ancu scura è dinamica. Ci hè parechje altre cose chì passanu in e nostre canzoni, Potter dice.



U nativu di Vermont chatty è uscente hà registratu è eseguitu cù a stella di u paese Kenny Chesney. Parla cù entusiasmu di un ghjornu chì hà registratu un prughjettu R&B puru in u spiritu di un album Stax Records di l'era di l'anni 60. Sorprendentemente, hè ancu innamorata di a musica di ballu elettro-pop di LCD Soundsystem.

Ebbè, forse avemu bisognu di fà un album di paese elettronicu, dice ella cù una risa. Quale dice chì ùn pò micca succede? Sò assai ambiziosu in questu modu.



À u mumentu, Potter hè impegnatu à creà rock and roll high-stepping cù i Nocturnals. Ma a so banda amata pareva in periculu uni pochi anni fà quandu u bassista Bryan Dondero abbandunò u gruppu per differenze filosofiche cù Potter. Questu hà spintu Potter à registrà un album solista cù u pruduttore T Bone Burnett (Los Lobos, Elvis Costello et al.).

A rivitalizazione di Grace Potter & the Nocturnals hè accaduta inaspettatamente quandu u bassista Catherine Popper è u chitarrista Benny Yurco si sò assittatu cù a banda durante una performance per u documentariu VH-1 Woodstock: Now and Then. Hè suppostu esse una prestazione unica, ma a furmazione hà generatu una chimica interna cusì dinamica è senza sforzu chì u gruppu paria destinatu à cuntinuà.



L'album solista finitu di Potter hè statu spartitu indefinitu è ​​i Nocturnals sò tornati in l'affari.

A prisenza di Popper hà aghjustatu ancu à l'imaghjini sempre più sensuali è l'appeal sessuale di a banda, chì pò esse vistu in a trasfurmazioni di Potter da una cantante vestita di denim à una seductrice.

Era probabilmente più di un arcu di cinque anni induve aghju realizatu chì a musica chì faciamu era assai sessuale, Potter dice. A maiò parte di ciò chì facciu cum'è esecutore hè solu essendu nantu à u mo corpu è esse còmode in ballu è in muvimentu. Ùn sò mai statu un scarpa-gazer. Ci hè assai sessualità in a banda.

Potter hà crisciutu à sente a cullizzioni di dischi di i so genitori da l'anni 60 è 70. A principiu di a so zitiddina, hà pensatu solu chì assai di sti canzoni eranu melodi recenti piuttostu cà vechji d'oru. Inoltre, hà sappiutu da una età assai prima ch'ella avia un rigalu speciale per fà musica.

Curiosamente, s'hè alluntanatu da a musica à un puntu, in parte perchè pensava chì era troppu faciule è chì a vita duveria esse di affruntà sfide più duru. Potter, chì hà assistitu à l'Università di San Lorenzo per parechji anni, hà cunsideratu una carriera di sceneggiatura per un tempu.

Avà usa e so cumpetenze di narrazione in a so songwriting. Potter hà ancu scrittu è realizatu una pista per a funzione animata Disney Tangled.

Aghju travagliatu cù Disney un pocu nantu à canzoni per alcuni di i so filmi, Potter dice. A mo cosa preferita da fà hè di leghje u script. Aghju sempre una canzone fatta in 24 ore. Rifletti nantu à a trama o un caratteru è a canzona ghjustu esce assai facilmente è simplicemente.

S'ella puderia scrive u script di a vita reale per Grace Potter & the Nocturnals, senza dubbitu includeria una notorietà diffusa.

Spergu ogni ghjornu, ella dice.

Grazia Potter
& i Notturni

Quandu: 7:30 p.m. Sabatu
Dove: Mountain Winery, 14831 Pierce Road, Saratoga.
Bigliettu: $ 49.50 - $ 35, www.ticketmaster.com