Californiu hè biancu mercatu di l'abitazione rinfriscà in u 2022, cù i guadagni di prezzu moderate è e vendite in calata, l'Associazione di Realtors di California prevede u ghjovi 7 ottobre.



Ma l'incapacità di a maiò parte di i cumpratori per permette di i prezzi di casa di California sempre in crescente cuntinuerà à affruntà u statu, cacciendu ancu più residenti fora di u statu.

Un sondaghju di i cunsumatori CAR hà dimustratu, per esempiu, chì u 35% di i venditori di casa si movenu fora di u statu è menu di u 15% si trasfirìanu in una casa in u stessu conte cum'è a so ultima residenza.





Pensu chì a pressione per migrà fora di u statu serà cusì forte, se micca più forte, cum'è l'alloghju, l'accessibilità s'aggrava, u capu di l'economista CAR Jordan Levine hà dettu. Pensu chì questu hè un fenomenu guidatu da l'abitazione, è ùn avemu micca assai sollievu in quantu à l'accessibilità di l'abitazioni.

U prezzu medianu 2022 di una casa in California, o u prezzu à u puntu mediu di tutte e vendite, serà $ 834,400, solu un 5,2% da a mediana prughjettata di questu annu di $ 793,100, secondu a previsione di l'annu prossimu.



Related: A striscia calda di l'abitazione si raffredda cum'è alcuni cumpratori sbattenu à i prezzi altissimi

L'aumentu di i prezzi sò stati in doppia cifra per l'ultimi dui anni, aumentendu 11.3% in 2020, cù un guadagnu previstu questu annu di 20.3%. U prezzu mediu di una casa unifamiliare esistente hè aumentatu di più di $ 200,000 durante l'ultimi dui anni, o quasi $ 2,000 à settimana.



A vendita hè prevista per calà 5.2% l'annu prossimu, cù un totale di 416,800 case chì cambianu e mani, a previsione hà dettu.

Ancu s'è a vendita calarà, u voluminu di transazzione di l'annu dopu deve esse sempre u sicondu più altu di l'ultimi cinque anni. È serà ligeramente più altu ch'è a media di 414 000 transazzione annu da chì u mercatu di l'abitazione hà iniziatu a so ricuperazione da a Grande Recessione in 2012.



Ligami cunnessi

Ùn pudemu micca chjamà questu un mercatu frescu per ogni stretchimentu di l'imaginazione, Levine hà dettu. Diciaraghju chì hè andatu da u biancu caldu à stu tipu di una pianura vecchia, run-of-the-mill boring red-hot (mercatu) chì a California hà di solitu, (cù) troppu dumanda è micca abbastanza supply.

L'aumentu di i tassi di l'ipoteca, un fornimentu limitatu di case in vendita è una mancanza di case accessibili à a maiò parte di i cumpratori prubabilmente frenanu a crescita mediana di u prezzu, a previsione hà dettu. Ma a dumanda sempre supererà l'offerta, creendu più pressione à l'alza nantu à i prezzi.



E sfide strutturali si riaffirmanu, hà dettu Levine. A dumanda di case continuerà à superà l'offerta dispunibule cum'è l'ecunumia migliurà, risultatu in i prezzi di casa più alti è vendite ligeramente più bassu.

In una dichjarazione, u presidente di CAR, Dave Walsh, hà dettu chì a ligera calata da u torridu ritmu di vendita di l'ultimi 1 ½ anni serà un sollievu benvenutu per i putenziali cumpratori di casa. L'alta cumpetizione di u mercatu è l'inventariu più bassu in almenu ottu anni, hà imbuttatu (compratori di casa) fora di u mercatu, Walsh hà dettu.

L'ecunumia di a CAR prughjettanu chì u tassu d'interessu mediu per una ipoteka di 30 anni, à tassi fissu, aumenterà à 3,5% in 2022, da u tassu previstu di questu annu di 3%. Finu a ora, u tassu di questu annu hè in media di 2,9%, ma hè previstu di cresce à a fine di l'annu.

Dopu à 10 anni dritti di i prezzi di casa in constante crescita, a casa tipica di California serà assequible solu à u 23% di e famiglie di California, a previsione hà dettu. Hè calata da u 32% in 2020 è un tassu previstu di 26% questu annu.

L'erosione di l'accessibilità di l'abitazione hè cuminciata à piglià u so peghju nantu à i cumpratori, cusì aspettemu chì a dumanda di fà un pocu di passu, hà dettu Levine.

A prospettiva ecunomica generale di CAR hè più rosy, prughjettendu u disoccupazione di u statu in u statu cascarà à 7.8% questu annu è 5.8% l'annu dopu. A tarifa, chì era sottu à u 4% ghjustu prima di a pandemia, hà cullatu à 16,4% in a primavera di u 2020.

L'ecunumia di a nazione hè ancu prughjettata di cuntinuà à cresce l'annu prossimu. U pruduttu internu grossu hè previstu per ghjunghje à 4.1% in 2022, in più di un guadagnu previstu di 6% in 2021.

Assumindu chì a situazione pandemica pò esse mantinuta sottu cuntrullata l'annu prossimu, l'effetti ciclichi di l'ultimu centru ecunomicu calanu, è seguitarà una forte ricuperazione, hà dettu Levine.

Articuli cunnessi

  • I prezzi di casa in California 10% -14% troppu altu
  • Cumu hè accadutu un accordu di terreni di 63,5 milioni di $: Un vastu ranch di Bay Area è u so novu pruprietariu
  • Cumpratore di terreni di ranch di bovini di l'Enorme Bay Area
  • Cumpratore di terreni di u campus di Big Silicon Valley in un accordu di $ 170 milioni
  • U mini golf si dirige à l'antica casa di cinema in u centru di San Jose