Da The Associated Press



MONTGOMERY, Ala. - U guvernatore di l'Alabama, Kay Ivey, hà allargatu finu à a fine di l'ottobre un statu d'emergenza COVID-19 chì rilassa alcune regulazioni sanitarie per aiutà l'uspitali cù i pazienti coronavirus.

L'ordine era previstu di scadenza marti. L'ordine era destinatu à aiutà l'uspitali à adattà à a carica di i casi da u virus, hà dettu al.com. Ivey hà urdinatu prima u statu d'emergenza limitatu, strettu focalizatu u 12 d'Agostu per via di una crescita da a variante delta di coronavirus è a bassa rata di vaccinazione in Alabama.





L'uffiziu di u guvernatore hà dettu chì a proclamazione di u venneri rilassa a regulazione per permette una capacità allargata in e strutture sanitarie è un trasportu più faciule di l'equipaggiu di l'emergenza è l'forniture. Permette ancu à i medichi, infermieri è farmacisti fora di u statu di praticà in Alabama sottu licenze accelerate o permessi temporanei.

U numeru di pazienti in ospedali di l'Alabama cun COVID-19 hè cascatu sottu à 1,000 u venneri, a prima volta da lugliu. U numeru di novi casi ogni ghjornu in Alabama hè cascatu di più di 70% dapoi u principiu di settembre, l'uffiziu di u guvernatore hà dettu.



Tuttavia, a proclamazione di u guvernatore dice chì a pandemia cuntinueghja à prisentà una seria minaccia per a salute publica, tassendu l'ospedali di l'Alabama, assai di i quali eranu digià in difficultà per stallà e so strutture.

___



PIÙ SU A PANDEMIA:

- Marchers in Roma protestanu e regule di vaccinazione in u locu di travagliu, chì necessitanu Green Pass



- I morti di coronavirus in Brasile superanu 600,000, secondu in u mondu dopu à i Stati Uniti.

- A Russia batte u record di morte di virus mentre l'aumentu di u vaghjimu persiste



- San Francisco per accolta i navi di crociera dopu una pausa di 19 mesi

___

- Vede tutta a copertura pandemica di AP à https://apnews.com/hub/coronavirus-pandemic

___

ECCI COSA SUCCEDE ALTRO:

ROMA - Migliaia di manifestanti marchjavanu in Via Veneto di Roma è altre strade principali u sabbatu, alcuni scontranu cù a polizia, per prutestà una regula di u guvernu chì richiede vaccini COVID-19 o testi negativi per accede à i posti di travagliu a settimana prossima.

A certificazione in Italia, cunnisciuta cum'è Green Pass, entra in vigore u venneri è si applica à i posti di travagliu publichi è privati.

Per ottene unu, a ghjente deve avè avutu almenu una dosa di vaccina COVID-19, documentà a ricuperazione da a malatia in l'ultimi sei mesi o un test negativu in l'ora di 48 precedente.

Tramindui l'impiegati è i patroni rischianu ammende s'ellu ùn rispettanu micca. I travagliadori in u settore publicu ponu esse sospesi s'ellu si prisentanu cinque volte senza Green Pass. Questu veranu, i Passi Verdi eranu richiesti in Italia per entre in musei, teatri, palestre è ristoranti interni, è piglià treni è autobus di longa distanza o voli domestici.

I manifestanti anu fattu una manifestazione autorizata in Piazza Del Popolo. Tandu certi abbandunonu a vasta piazza è si scontranu cù a pulizza mentre andavanu à una marchja micca autorizata. A pulizzia in cascu è chì portava scudi è bastoni li impediscenu di marchjà in una strada chì passa davanti à l'uffiziu di u Premier Mario Draghi.

Da u sabbatu, l'80% di quelli 12 anni è più sò stati vaccinati cumplettamente in Italia.

___

CARSON CITY, Nev. - Nevada sta settimana hè diventata unu di l'ultimi stati chì includenu testi antigeni rapidi in i so cunti di coronavirus.

L'esperti in salute dicenu chì u cambiamentu puderia furnisce una stampa più completa di a pandemia. L'ufficiali di a salute dicenu chì ùn sò micca stati aghjuntu prima perchè e so risorse limitate, cù u persunale anu focu annantu à i vaccini è i casi cunfirmati di traccia di cuntattu.

Nevada è Maryland eranu l'ultimi dui holdouts chì ùn anu micca riportatu publicamente testi di antigene in sfida à a guida federale. E preoccupazioni per l'offerta di testi rapidi è modi variati chì i stati li raportanu riflette l'absenza di una strategia di teste naziunale.

L'uspitali di u Nevada sò stati spinti à quasi capacità durante a pandemia, u so disoccupazione hà battutu record naziunali, è 435,000 persone anu pruvatu pusitivu per u virus. I funzionari sanitari di u Nevada ricunnoscenu l'omissione di testi rapidi da u so cuntu limitatu a cunniscenza di u publicu di a diffusione di a pandemia in u statu.

I testi rapidi di l'antigenu, chì rilevanu a presenza di proteine ​​​​virali piuttostu cà u coronavirus stessu, tornanu risultati in minuti. I testi molecolari tradiziunali mandati à i laboratori ponu piglià ghjorni per processà, ma sò dimustrati per esse più precisi.

I tempi di risposta rapidi di e teste anu purtatu à u so usu generalizatu in prigiò, scole è case di anziani.

___

SAN FRANCISCO - I navi di crociera tornanu in San Francisco dopu una pausa di 19 mesi causata da a pandemia di coronavirus.

U sindaco London Breed hà annunziatu u luni chì a Majestic Princess salverà in u portu di San Francisco. Hè a prima nave da crociera à attraccare in l'area di a Baia di San Francisco dapoi marzu 2020, quandu a Grand Princess hà catturatu l'attenzione di u mondu. A nave portava persone infettate da u coronavirus, è millaie à bordu sò stati messi in quarantena mentre stava inattivu fora di a costa di California.

A Principessa Majestica salverà da Los Angeles per un viaghju di a costa di California di una settimana chì includerà una tappa di notte in San Francisco. U portu di San Francisco aspetta di accoglie 21 navi da cruciera per u restu di l'annu.

I passageri duveranu dimustrà ch'elli sò stati vaccinati almenu 14 ghjorni prima di imbarcà in a crociera è avè una prova di vaccinazione. Deve ancu avè un test COVID-19 negativu fattu in dui ghjorni da u so imbarcu, secondu una dichjarazione di Princess Cruises, una filiale di Carnival Corp. chì opera u bastimentu.

L'ultime guida di a nave da crociera di u CDC ricumanda chì i passageri mostranu una prova di vaccinazione è una prova negativa recente. Cunsiglia à i viaghjatori chì anu più risicu per a malatia COVID-19 severa per evità e cruciere.

___

HONOLULU - Honolulu permetterà un numeru limitatu di fan in i partiti di football di l'Università di Hawaii mentre principia à riduce e restrizioni di coronavirus.

U guvernatore è u sindaco dicenu chì sò e regule rilassanti per i lochi di divertimentu all'aperto mentre i tassi di vaccinazione aumentanu è a diminuzione di u numeru di casi, i tassi di positività di teste è l'uspitalisazioni. A partesi di u marcuri, i posti esterni ponu permette à 1,000 assistenti o finu à u 50% di a so piena capacità, quellu chì hè più chjucu.

I participanti anu da esse vaccinati, portà maschere è mantene a distanza fisica. E restrizioni à l'intrattenimentu indoor, i matrimonii all'apertu, i tornei di golf è e gare di strada seranu facilitate.

___

WINDOW ROCK, Arizona - A Nazione Navajo hà riportatu 51 casi di coronavirus è una morte u venneri.

Era u terzu ghjornu consecutivu chì a tribù hà riportatu almenu una morte ligata à coronavirus dopu avè andatu sei ghjorni senza morti supplementari.

L'ufficiali Navajo urgeu à e persone à vaccinà, à portà maschere in publicu è à minimizzà i viaghji. A riserva di a tribù hè a più grande di u paese à 27 000 chilometri quadrati è copre parti di Arizona, Novu Messicu è Utah.

L'ultimi numeri anu aumentatu i totali di a tribù à 34,3350 casi cunfirmati è 1,454 morti cunfirmati.

___

MOSCA - A Russia hà righjuntu un altru record di morti ogni ghjornu da COVID-19, cù 968 morti registrati sabbatu.

A task force naziunale di coronavirus hà riportatu un aumentu persistente, cù record quasi ogni ghjornu in uttrovi. Hè circa 100 morti ogni ghjornu di più cà à a fini di settembre.

A task force hà ancu signalatu più di 29,000 novi infezioni ogni ghjornu. L'autorità dicenu chì a forte crescita di i casi è i morti hè per via di a bassa rata di vaccinazione di a nazione.

U vice-primu ministru dice chì 47,8 milioni di Russi, o 33% di a pupulazione, anu ricevutu almenu una dosa di una vacuna contra coronavirus.

___

SAO PAULO - U Brasile hà superatu 600,000 morti cunfirmati da coronavirus, u sicondu pedamentu mundiale più altu daretu à i Stati Uniti.

Tuttavia, l'ultimi casi è i morti anu incuraghjitu i sindaci è i guvernatori à ammette i fan in partite di football è permettenu à i bar è i ristoranti di stà aperti tardi.

U numeru mediu di morti ogni ghjornu di u paese hè ghjuntu intornu à 500 per un mese, drasticamente da più di 3,000 in aprile. Quasi 45% di a pupulazione hè cumplettamente vaccinata, è un booster shot hè amministratu à l'anziani.

I Stati Uniti anu superatu 710,000 morti cunfirmati da coronavirus.

___

ROMA - L'Italia offre una terza dosa di una vacuna di coronavirus à tutte e persone di più di 60 anni chì anu finitu a vaccinazione almenu sei mesi fà.

U Ministeru di a Salute dice chì i booster shots seranu ancu offerti à quelli chì anu cundizioni di salute fragili, indipendentemente da età. L'Italia avia digià appruvatu dà una terza dosa di a vacuna à e persone di più di 80 anni o chì vivenu in case di cura, cù u persunale di a salute, i destinatari di u trasplante è quelli cù immunità depressa.

L'autorità di u ministeru anu dettu chì un terzu colpu à tutti quelli chì sò stati vaccinati ùn hè micca cunsideratu. In Italia, l'80% di quelli 12 anni o più sò stati vaccinati cumplettamente.

___

HARRISBURG, Pensilvania - A proporzione di infezioni di coronavirus è ospitalizazioni trà i residenti vaccinati in Pennsylvania hè aumentata drasticamente in l'ultimu mese, anche se u colpo resta largamente protettivu.

Hè sicondu i novi dati di salute in u statu. L'ultime statistiche di u Dipartimentu di Salute nantu à i cosiddetti infizzioni rivoluzionarii mostranu da u 5 di settembre à u 4 d'ottobre, e persone vaccinate rapprisentanu pocu più di un quartu (26%) di più di 135,000 novi infizzioni è quasi 5,000 ingressu in spitali in tuttu u statu.

Questu hè solu da u 6% di i casi è u 5% di l'uspitalisazioni trà ghjennaghju è settembre. I residenti di Pennsylvania chì restanu micca vaccinati sò ancu assai più probabili di cuntrarà u coronavirus, diventanu spitali è mori cà quelli chì anu u colpu.

U duttore Denise Johnson, u duttore generale di u statu, dice chì i dati anu rinfurzatu u casu per i booster shots. U mese passatu, i funzionari di salute di i Stati Uniti anu appruvatu una terza dosa di a vacuna Pfizer per tutti l'Americani di 65 anni è più vechji, inseme cù i ghjovani cù prublemi di salute o quelli chì travaglianu in prima linea à risicu altu.

___

LOS ANGELES - U sceriffu di u Contea di Los Angeles dice ch'ellu ùn applicà micca u mandatu di vaccinazione di u cuntatu in a so agenza.

U sceriffu Alex Villanueva supervisa u più grande dipartimentu di sceriffu in u cuntatu cù circa 18 000 impiegati. Ellu hà dettu ghjovi in ​​un avvenimentu Facebook Live chì ùn hà micca pensatu à rializà u mandatu di u cuntatu.

L'impiegati di u Contea di Los Angeles anu da esse vaccinati cumplettamente da u 1 d'ottobre. U mandatu hè statu emessu da l'ordine esecutivu in l'agostu è permette solu esenzioni religiose è mediche.

Villanueva dice chì i so impiegati sò disposti à esse licenziati invece di vaccinati. Più di 26,000 persone sò morti di coronavirus in u Contea di Los Angeles.

___

BIRMINGHAM, Ala. - U primu ufficiale di salute di l'Alabama urge à e persone chì ùn sò micca vaccinate per u coronavirus per piglià un colpu in a prossima settimana per aiutà à prevene un altru piccu di vacanze di infezioni è morti.

U duttore Scott Harris dice chì ci vole cinque o sei settimane per qualcunu per acquistà a quantità massima di immunità dopu à a vacuna iniziale in un prucessu di dui colpi. Ellu dice chì significa chì u tempu hè finitu per e persone per avè u Ringraziamentu più sicuru pussibule.

Harris dici chì era prudentemente ottimista chì e vacanze ùn saranu micca mortali cum'è l'annu passatu per via di e vaccinazioni è di u gran numaru di persone chì anu anticorpi dopu avè cuntrattu u virus.

___

NEW YORK - Un pannellu d'esperti in vaccini si riunirà à principiu di nuvembre per cunsiderà se ricumandà a vacuna Pfizer COVID-19 per i zitelli di menu di 12 anni.

U Cumitatu Cunsigliu di Pratiche di Immunizazione hà pianificatu una riunione di dui ghjorni per u 2-3 di nuvembre, i funzionari di salute anu dettu u venneri. U tema di Pfizer hè previstu di piglià parte di l'agenda.

L'esperti anticipanu chì l'Amministrazione di l'Alimentazione è di a Drug di i Stati Uniti hà da esse decisu da allora s'ellu deve auturizà l'usu di a vacuna Pfizer per i zitelli trà l'età di 5 à 11 anni. U travagliu di u cumitariu hè di aiutà i Centri di i Stati Uniti per u Controlu è a Prevenzione di Malattie à sviluppà cunsiglii per i medichi è u publicu nantu à quali vaccini deve esse usatu è cumu si deve esse datu.

Attualmente, i vaccini Pfizer sò autorizati solu per e persone di 12 anni è più.

___