Tim Allen, Scientologists è tutti l'altri tagliati da a lingua di rasoio di l'ospite di i Golden Globes Ricky Gervais ponu riposu un pocu più faciule durante a trasmissione di l'Oscars, chì serà guidata da i primi ospiti James Franco è Anne Hathaway.



A so scelta rapprisenta un cambiamentu di strategia, un tentativu di attirà un telespettatore più chjucu à u spettaculu spessu prevedibile è laboriosamente longu. A coppia pare una scumessa sicura dopu à a volta di Gervais - ma divertente - à i Golden Globes prima di u mese.

Franco, 32 anni, hè cunsideratu unu di i ghjovani attori più versatili di Hollywood. Hà trovu successu in blockbusters (trilogia di Spider-Man), comedie (Pineapple Express) è indies (Howl), è hè previstu di riceve una nominazione à l'Oscar per u so rolu di Aron Ralston in 127 Hours.





Hathaway hà fattu una transizione liscia da a stella adolescente (The Princess Diaries) à l'attrice acclamata da a critica (Rachel Getting Married and Love & Other Drugs), senza u solitu bustu di droga è 7-11 furti à armatu. À 28 anni, serà u ghjovanu host in a storia di 83 anni di Oscar.

Franco hà dettu chì s'aspittava una quantità di pruduzzione di canzone è di ballu da ellu è u so co-animatore. Nisuna parolla ancora nantu à u tonu di u so monologu è introduzioni.



L'ospite di talk show conservatore Bill O'Reilly, per unu, crede chì alcuni skewering in stile Gervais ùn sò micca fora di quistione. Pensu chì Anne Hathaway ospita l'Academia Awards serà brutale, disse. Ella serà cum'è Joan Rivers quì fora. Ùn possu micca imagine.

Hmmm. Hathaway hà dettu ch'ella hà assistitu à i Golden Globes per piglià note d'ospiti da Gervais, è più tardi hà scherzatu chì Gervais hà arrubbatu alcune di e so migliori linee.



Forse ne hà salvatu unu per O'Reilly.