Di TALES AZZONI è JOSEPH WILSON

BARCELONA, Spagna (AP) - Lionel Messi hà dettu à Barcellona chì voli lascià u club dopu quasi duie decennii cù i giganti spagnoli.

U club hà cunfirmatu à The Associated Press u marti chì u grande argentina hà mandatu un documentu chì esprime u so desideriu di lascià.

L'annunziu vene 11 ghjorni dopu à l'umiliante 8-2 di Barcelona à u Bayern Munich in i quarti di finale di a Champions League, una di e peggiori scunfitte in a carriera di u ghjucatore è in a storia di u club.

A scunfitta hà culminatu una stagione difficile per Barcellona - a prima senza titulu da 2007-08 - è hà accennatu una di e so peggiori crisi di sempre.

U Messi di 33 anni hà guadagnatu un record di sei premii di Ballon d'Or durante u so tempu à Barcellona cum'è u primu ghjucadore in u mondu, è hà aiutatu u club à vince 10 tituli di liga spagnola è quattru corone di a Champions League.

Tuttavia, u so tentativu di esce da u club puderia avà purtà à una battaglia legale trà e duie parti per una clausula in u so cuntrattu.

Barcelona hà dettu chì u ducumentu mandatu da Messi hà riferitu una clausula chì li permette di lascià gratuitamente à a fine di a stagione. Tuttavia, u club hà dettu chì a scadenza per attivazione di sta clausola hè scaduta in ghjugnu è chì cercà cunsiglii legali. U cuntrattu di Messi include ancu una clausula di compra di 700 milioni d'euro ($ 826 milioni).

A stagione spagnola seria normalmente finita in maghju, ma hè stata rinviata per via di a pandemia di coronavirus.

Se Messi pò lascià gratisi, ùn hà micca mancanza di pretendenti. Tuttavia, solu una manciata di clubs pudianu realisticamente permette di pagà u so salariu ancu senza una tassa di trasferimentu - cù u Paris Saint-Germain è u Manchester City mega-riccu largamente vistu cum'è forse e destinazioni più probabili.

Messi avia statu scunnisciutu annantu à a so insatisfazione cù alcune di e decisioni di Barcelona sta stagione. Era statu in silenziu da a perdita à u Bayern, però, suscitando dubbi nantu à u so avvene.

U presidente di u club Josep Bartomeu avia dettu ch'ellu era cunvinta chì Messi finisci a so carriera cù Barcelona, ​​è chì era una parte cruciale di i piani di u coach Ronald Koeman per a squadra.

Koeman hà scontru cù Messi a settimana passata è u ghjucatore hà dettu à l'Olandese chì si vedeva più fora ch'è in u club in quellu mumentu.

L'entrenatore avia digià dettu à l'altri pezzi chjave di a squadra chì ùn eranu micca in i so piani, cumpresi Luis Suárez, Arturo Vidal, Samuel Umtiti è Ivan Rakitic.

Dopu a perdita à u Bayern, Barcelona hà annunziatu chì faria cambiamenti profondi à u primu squadra è una ristrutturazione larga di u club. I cambiamenti cuminciaru cù u licenziamentu di u coach Quique Setién uni pochi ghjorni dopu a scunfitta di a Champions League in Portugallu, è l'elezzioni presidenziale sò state convocate per marzu.

Messi hè ghjuntu à Barcellona cum'è un adulescente in u 2001, unitu à a famosa accademia di ghjuventù La Masia di u club. U so debut in a prima squadra hè accadutu in u 2003 cum'è un ghjovanu di 16 anni, è da tandu hà purtatu Barcelona à 34 tituli. Detene a maiò parte di i record individuali in u club, marcatu 634 gol è facendu 276 assist in 731 apparizioni cù u club.

L'ex difensore di Barcellona Carles Puyol, chì era u capitanu di u club durante a maiò parte di a carriera di Messi, hà tweetatu u so sustegnu à l'Argentina.

Rispettu è ammirazione, Leo, Puyol hà scrittu. Avete tuttu u mo sustegnu, amicu.