L'elettori di u Contea di Orange - cum'è l'elettori in tuttu u statu - anu rifiutatu l'idea di caccià u guvernatore Gavin Newsom fora di l'uffiziu.



Ancu s'è u votu lucale hà favuritu Newsom da a notte di l'elezzioni di u 14 settembre, a diffarenza s'hè ristretta in l'aghjurnamenti di u votu annunziatu da tandu. Ma u cuntu publicatu u mercuri u 22 di settembre da u Registratore di l'elettori di u Contea di Orange mostra chì u latu anti-recall hè guidatu da più voti (38 943) chì ùn ci hè più da cuntà (5 626).

In una basa percentuale, u latu anti-recall hè davanti à u latu pro-recall 51.72% à 48.28%. L'elezzione hè prevista per esse certificata più tardi stu mese.





Ancu se i risultati lucali ùn alteranu micca significativamente l'immensa vittoria statale di Newsom, in quale 62,7% di l'elettori anu sceltu di mantenelu in u postu, i dui partiti maiò li vedenu cum'è simbolicu significativu. L'elezzioni in u conte d'Orange sempre più sò vistu cum'è una finestra in l'umore di l'eletti naziunali .

U GOP lucale sperava d'utilizà a ricumpensa per rinfurzà a raccolta di fondi è l'entusiasmu, chì hè in parte perchè i Republicani di u Contea di Orange anu travagliatu duru per ottene a quistione di ricurdamentu in un votu di u statu è per caccià Newsom per via di u richiamo. Ùn hè chjaru se a perdita stretta ghjunghjerà i scopi di raccolta di fondi è di entusiasmu.



Per i Democratici, a vittoria hè un'altra evidenza di l'aumentu di u partitu in u Contea di Orange è puderia signalà e prossime campagne di rielezzione duru per i dui membri di a Casa GOP di u conte, i rappresentanti Michelle Steel è Young Kim. Steel è Kim rapprisentanu tramindui i distretti chì anu sceltu Joe Biden annantu à Donald Trump in l'elezzioni di u 2020, ma sò stati voti affidabili per e cause GOP è per bluccà l'amministrazione Biden.

I Democratici anu prevalsu in numerose razzii annantu à l'ultimi trè ciculi elettorali, vincendu sedi in a Casa, uffizii statali è dui posti in u Cunsigliu di Supervisori. In Aostu 2019, i Democratici anu superatu i Republicani in quantu à a registrazione di l'elettori lucali. Da u marcuri, u prugressu di registrazione di i Democratici annantu à u GOP era cresciutu à 3,6 punti percentuali, una diferenza di 65,156 votanti, secondu i dati di u conte.



Articuli cunnessi

  • Ultima linea: Una bona settimana per Newsom, una mala per EDD
  • Lettere: Riclamà i puteri di guerra | Exacerbating siccità | L'aiutu di l'affittuari | GOP irrilevanza | Test COVID-19
  • Barabak: Attenzione, l'espertu avvisa, annantu à a rivisione di u ricordu di California