I legislaturi di California anu passatu una lege l'annu passatu chì limitava l'aumentu di l'affittu per l'inquilini in edifici di almenu 15 anni.



Ma a misura, AB 1482, ùn hà micca include case mobili, chì permette à i pruprietarii di u parcu di aumentà l'affittu spaziale quantu volenu.

Un novu billu svelatu u venneri, u 21 di ferraghju, cambiassi.





U membru di l'Assemblea Sharon Quirk-Silva, D-Fullerton, hà svelatu un pianu per mette tappi di affittu in tutte e case mobili di California. Patterned after AB 1482, u prugettu limitaria l'aumentu futuru à 5% annu più u costu di a vita, finu à un massimu di 10% annu. I pruprietarii seranu ancu pruibiti di aumentà l'affittu di case mobili più di duie volte à l'annu.

U prugettu s'applicava sia à i Californiani chì affittanu una casa mobile sia à quelli chì pussedenu a so propria casa mobile è affittanu a terra chì si trova.



Parlendu in una cunferenza di stampa fora di Fullerton City Hall u venneri matina, Quirk-Silva hà dettu chì e prutezzione di l'affittu furnite l'annu passatu à e persone chì vivenu in appartamenti è altri affitti anu da esse allargate à quelli chì vivenu in case mobili.

Cume l'affitti (appartamenti) anu aumentatu drasticamente, i pruprietarii di case mobili sò ancu affruntati cù aumenti drastici di l'affittu, hà dettu una dichjarazione di l'uffiziu di Quirk-Silva.



A cuntrariu di l'inquilini chì affittanu un appartamentu o una casa, però, quelli chì vivenu in case mobili ùn ponu micca facilmente spustà quandu u so affittu diventa inaccessibile, Quirk-Silva hà aghjuntu à a cunferenza di stampa di u venneri.

A realità di questi hè chì parechji sò custruiti nantu à una fundazione, disse. È ancu s'ellu puderianu esse spustati, induve si movenu à (cù) l'affittu crescente ogni ghjornu?



Quirk-Silva hà dettu chì parechji residenti sò à un pagu da a miseria o senza casa.

Sapemu chì ogni aumentu per certi membri di a nostra cumunità, in particulare quelli chì sò nantu à un ingressu fissu, pò esse u prossimu passu per elli chì ùn puderanu micca stà in a so casa, disse.



Articuli cunnessi

  • Un'altra cumunità di casa mobile di l'area di a Baia chì si sbatte da l'avvisu di chjusura
  • I difensori spinghjanu per prutege più parchi di case mobili di San Jose
  • Mountain View cunsiderendu u cuntrollu di l'affittu per i parchi di case mobili
  • Fallout da i minaccii di sfrattu di casa mobile di San Jose: paura diffusa
  • U parcu di casa mobile di San Jose serà razziatu per un sviluppu di 700 unità di abitazioni di lussu
A cunferenza di stampa hà assistitu da circa 15 residenti di u Rancho La Paz Mobile Home Park, una prupietà in Fullerton è Anaheim chì hà affruntatu grandi aumenti di l'affittu dopu avè cambiatu di mani. U novu pruprietariu hà riduciutu l'aumentu di l'affittu è li sparghje cù u tempu dopu à e negoziazioni cù i residenti, ma l'inquilini dicenu chì l'aumentu eventualmente li forzerà fora di e so case.

Per esempiu, l'affitti sò previsti per aumentà di più di 50% in i prossimi trè anni.

Avemu bisognu di sta fattura. ... Un terzu di u nostru parcu serà probabilmente senza casa dopu à quellu terzu aumentu perchè ùn ci hè nisuna manera chì qualchissia cù un ingressu fissu pò vene cun questa quantità di soldi, hà dettu Lupe Ramirez, capu di l'associu di residenti Rancho La Paz. Ùn avemu micca avutu l'aumentu enormu, ma avemu ancu avutu aumenti sustanziali chì ùn sò micca sustinibili da u nostru populu.