Hè probabili chì a storia serà fatta à un certu puntu O.co Coliseum dumenica, ancu s'è u mumentu passerà senza esse messu nantu à u scoreboard o esse mintuatu da l'annunciatore.



A menu chì ùn ci hè un cambiamentu radicali in a manera chì i Raiders vanu nantu à i so affari, entreranu in i libri di record cum'è a squadra NFL cù a più penalità in una stagione, è ancu i più cantieri di penalità.

Cù 155 penalità per 1,294 iarde, i Raiders parenu esse chjusi per superà i record esistenti di 158 penalità è 1,304 iarde, stabilitu da i Kansas City Chiefs in u 1998.





Quattru penalità è 11 yards di penalità - una seria mala in certi casi per i Raiders 2011 - sò tutti quelli chì separanu Oakland da l'infamia di bandiera quandu ospita i Chargers di San Diego cù a pussibilità di un titulu AFC West o un postu di wild-card in linea. per Oakland.

L'entrenatore di i Raiders Hue Jackson, chì in parechje occasioni durante u campu di furmazione è a stagione regulare hà prumessu di risolve u prublema, ùn hà micca rinunciatu à a speranza, ma pareva capisce chì u prublema hè più profonda di ciò chì hà mai imaginatu per una squadra intrisa di tradizione quandu si tratta. à rompe e regule.



Ùn aghju micca a risposta, ovviamente, disse. Parlu à a squadra annantu à tuttu u tempu. gridu. gridu. I minaccia. Aghju fattu tuttu. Ricevu una mansa di lettere da e persone chì mi dicenu altre cose chì duverebbe pruvà. È per piacè ùn m'inviate micca novi, perchè e cose ùn funzionanu micca.

Un equipaggiu di ufficiali lucali era in u stabilimentu di a squadra u mercuri, cum'è hè statu in ogni pratica sta stagione. L'ufficiali tiranu bandiere per i falli, è un riassuntu digitatu hè postu annantu à u desk di Jackson ogni ghjornu.



Hè u primu in a storia di u club, è Jackson ùn hà micca cunniscenza di alcuna squadra chì hà mai utilizatu ufficiali per ogni pratica per una stagione intera.

Avemu una media di trè o quattru à a pratica, Jackson hà dettu. In u ghjocu, avemu una media di 10, qualunque sia. Solu un numeru incredibile. Avemu da cuntinuà à trattà cun ellu, è avemu da fà.



L'attaccamentu difensivu Tommy Kelly hà dettu chì i ghjucatori anu imbottitu un vasu grande nantu à una scrivania di a sala di riunioni cù soldi, ammende autoimposte di $ 100 per ogni penalità.

Dumandatu se e penalità anu feritu, Kelly hà dettu, pensu chì l'anu fattu. Hanu mantenutu e unità vive è aiutatu e squadre à stà in u campu.



Ancu s'ellu i numeri di penalità di questu annu stabiliscenu un novu standard, hè un prublema di età per a franchise. I Raiders anu digià guidatu a NFL in penalità 16 volte è in penalità 13 volte.

Mentre Jackson fermamente appiccicatu à l'opinione publica chì i Raiders ricevevanu ciò ch'elli si meritavanu da l'ufficiali, hà intimatu dopu à una vittoria 27-21 nantu à Minnesota u 20 di nuvembre chì ci era prublemi di equità induve a so squadra era interessata.

Duranti stu ghjocu, mentre chì i Raiders sò stati culpiti cù 12 penalità per 117 iarde, u quarterback Carson Palmer hà intesu a chiacchierata nantu à u bancu.

Aghju sempre ragazzi chì venenu à mè nantu à a linea chì dicenu: 'Hè ciò chì succede quandu ghjucate per i Raiders', disse Palmer.

Cornerback Lito Sheppard, un altru Raider di u primu annu, pò sente una diferenza.

Hè divertente a manera chì sti ghjochi vanu è e penalità chì ci sò chjamati, disse Sheppard. Certi di elli - assai di elli - ci meritemu definitivamente. Ma alcuni di elli, ùn sapete micca da induve venenu. Sapemu chì pare chì simu un pocu sfarente di l'altri squadre è l'avemu capitu, ma ùn hà micca da caccià a nostra aggressione o cumu ghjuchemu questi ghjoculi.

I Raiders ùn si aiutanu micca in quantu anu 58 penalità pre-snap, errori chì varienu da l'offsides à l'intrusione à falsi iniziali à allineà illegale. Anu ancu ricevutu 29 falli persunali.

Ùn hè micca solu falsi iniziali. Ùn hè micca solu holding. Hè un tipu di tuttu u locu, Palmer hà dettu. Ùn hè micca una cosa. Ùn hè micca in tendenza.

Cornerback Stanford Routt hè statu culpitu cù ottu penalità (per a mantene difensiva è l'interferenza di passà) in l'ultime duie simane è hè u ghjucatore più penalizatu di a NFL cù 16. Sicondu STATS, LLC, questu hè unu di più di l'intera difesa di Green Bay Packers.

Ùn aghju mancu preoccupatu, disse Routt. I penalità venenu. Calchì volta ùn anu da vene. Continuu solu à ghjucà. Ùn pudete micca preoccupatu di ciò chì pensanu i refs o di ciò chì facenu perchè ùn avete micca cuntrollu.

L'attaccu drittu Khalif Barnes, attaccatu cù u tackle sinistro Jared Veldheer cù 10 penalità ognunu, hà spazzatu ogni discussione di bandiere.

Ùn aghju micca focu annantu à e penalità in u passatu, Barnes hà dettu. Ùn m'importa micca s'ellu avemu 12 penalità si vincemu, o s'ellu avemu una pena è vincemu. Se vincemu, sò bè ​​cù questu.