Bravo trasmetterà un indirizzu speciale per u suicidiu di Russell Armstrong, u maritu di Real Housewives of Beverly Hills star Taylor Armstrong, fonti vicinu à a produzzione anu dettu à u Los Angeles Times.



I membri di u cast di spettaculu Lisa Vanderpump, Camille Grammer, Kyle è Kim Richards è Adrienne Maloof anu filmatu u luni speciale; Taylor ùn era micca presente. Ùn ci hè micca una parolla nantu à quandu u speciale sarà in onda. A seconda stagione di u spettaculu s'estrena u 5 di settembre.

Un individuu vicinu à una di e Housewives hà dettu chì i membri di u cast ùn anu micca datu specìfichi nantu à cumu si sviluppavanu e cose durante a so seduta è chì era pensatu cum'è un modu per ottene e so reazioni à ciò chì hè accadutu.





Bravo hà rieditu a prima di stagione. In a versione uriginale, Taylor hè mostrata shopping per a biancheria in un tentativu di spicce u so matrimoniu è più tardi diventa emotiva quandu discute u so tentativu di cunsigliu di u matrimoniu. Taylor s'hè alluntanatu da l'ochju publicu da quandu Russell si hè impiccatu in a so casa Mulholland Drive u 15 d'aostu.

O'REILLY ùn li piace micca quandu a ghjente dorme cù a so moglia: Bill O'Reilly hà pressatu u Dipartimentu di Pulizia di u Contea di Nassau per investigà unu di i so ufficiali chì a stella di Fox News sospettava chì avia una relazione cù a so moglia, u situ web Gawker hà dettu. Marti.



U situ web hà dettu chì durante l'estiu, u dipartimentu hà assignatu un detective veteranu in l'affari interni per investigà l'affare presuntu è per urdinà à l'ufficiale in quistione per forse pruvà à fà sessu cù qualcunu altru ch'è a moglia di un tippu chì hè guardatu da milioni di persone TV ogni notte, o parolle à quellu effettu.

A sonda hè ghjunta in un momentu quandu ci sò rumuri chì u matrimoniu di O'Reilly cù Maureen McPhilmy era in prublemi è ancu in un tempu, dice Gawker, quandu O'Reilly pensava di fà una donazione considerableu à a fundazione caritativa di u dipartimentu di polizia.



O'Reilly puderia avè statu infurmatu nantu à a presunta affari da u so nipote, Brandon Ricci, chì hà travagliatu in The O'Reilly Factor à partesi di u 2010 è, secondu Gawker, avia parlatu à i staffers di Fox News, pensu chì a mo zia è u ziu. sò diretti à un divorziu. A mo zia vede qualcunu, è chì veramente (ticked) u mo ziu.

SEAGAL SOTTA ASSEDIATU: Un rancheru di l'Arizona hà presentatu un avvisu ch'ellu sta per 100 000 $, u bruiser Zen Steven Seagal, dopu chì una incursione in un suspettatu anellu di cumbattimentu di galli hè diventata tragica, lascendu un cucciolo è 100 galli morti.



L'incursione in a casa di Jesus Sanchez Llovera in marzu hè ghjunta durante a filmazione di un episodiu di Steven Seagal Lawman. Llovera dichjara chì Seagal è i membri di u Dipartimentu di u Sheriff di u County di Maricopa anu realizatu un raid infundatu di cummattimentu di cocchi in a so casa, aghjustendu chì ùn mantene solu i galli per vede.

In verità, i galli sò cunnisciuti trà i lucali per fà una interpretazione particularmente commovente di a morte di un venditore è, u sabbatu selezziunatu, metteranu vestiti cum'è Chippendales è fà un pocu di movimenti per e donne.



Llovera dichjara chì Seagal è l'equipaggiu anu sbulicatu a so porta cù un tank è sò ghjunti supportati da una Unità di Operazioni Tattiche di u cuntatu armata in tutta l'attrezzatura di rivolta. In a melee chì seguita, dice, u so cucciolo di 11 mesi hè statu sparatu è uccisu, è più di 100 galli sò morti.

Llovera vole ancu una scusa scritta. Seagal ùn hà micca cummentatu nantu à a materia.

BEYONCE'S A TWITTER RECORD-BREAKER: L'annunziu quasi illegale di Beyonce dumenica à i Video Music Awards di MTV chì s'aspittava chì i fan strillanu di piacè, è Twittering cum'è l'affari di nimu.

Sicondu u situ web Techland, a nutizia hà liberatu u trafficu di Twitter à a sintonia di 8,868 posti per seconda, chì dice chì hè u trafficu più cuncentratu in u situ generatu da un solu tema - più di a morte di Osama bin Laden in maghju (5,106 tweets per seconda) è u Super Bowl (4 064 tweets).

Intantu, Beyoncé dici ch'ella hà ancu pensatu à fà - via satellita - per u cuncertu tributu di Michael Jackson l'8 d'ottobre in Galles, TMZ hà dettu u marti.

Hè rumore chì hè vicinu à u quartu mese in a so gravidanza.

OGGI IN STORIA

Oghje hè u marcuri 31 d'aostu, u 243esimu ghjornu di u 2011. Restanu 122 ghjorni in l'annu.

1888: Mary Ann Nichols, a prima vittima apparente di Jack the Ripper, hè stata trovata uccisa in l'East End di Londra.
1954: L'uraganu Carol hà colpitu i stati di l'Atlanticu nordeste; Connecticut, Rhode Island è parte di Massachusetts anu purtatu u peghju di a tempesta, chì hà risultatu in quasi 70 morti.
1969: U pugile Rocky Marciano hè mortu in un crash d'aviò ligeru in Iowa, un ghjornu prima di u so 46 anniversariu.
1980: U muvimentu di u travagliu di Solidarietà di Pulonia hè natu cù un accordu firmatu in Gdansk chì finisce una greva di 17 ghjorni.
1991: L'Uzbekistan è u Kirghizistan anu dichjaratu a so indipendenza, elevendu à 10 u numeru di repubbliche chì cercanu di secede da l'Unioni Suviètica.
2001: U ghjocu perfettu di a stella di Little League Danny Almonte è i record di a squadra di u Bronx, NY, cumpresu un terzu postu in a Serie Mondiale, sò stati ritenuti invalidi dopu chì i funzionari in a Repubblica Dominicana, induve Danny hè natu, anu determinatu ch'ellu avia 14, micca 12.

ANNI

Baseball Hall-of-Famer Frank Robinson (76), violinista Itzhak Perlman (66), cantante Van Morrison (66), musicista rock Rudolf Schenker of the Scorpions (63), attore Richard Gere (62), medaglia d'oru olimpica in pista è campu. Atleta Edwin Moses (56), musicista rock Gina Schock di i Go-Go's (54), musicista R&B Larry Waddell di Mint Condition (48), lanciatore di baseball Hideo Nomo (43), cantante-compositore Deborah Gibson (41), golfista Padraig Harrington (40), l'attore Chris Tucker (39), l'attrice Sara Ramirez (36), a cantante R&B Tamara di Trina & Tamara (34).

- Press Associated