Cume i Democratici lucali intensificanu u so lobbying di u Cunsigliu di Supervisori di u Contea di Orange rinominate l'aeroportu John Wayne , u suggerimentu pare improbabile per avà per fà in l'agenda di u cunsigliu.



Tutti i cinque di i supervisori parevanu disprezzu di discutiri publicamente un cambiamentu di nome, è parechje dumande di entrevista rifiutate.

U legendariu attore tardu hè statu criticatu per e rimarche chì hà fattu in una entrevista di u 1971 cù a rivista Playboy chì includeva un insultu contr'à l'omosessuali, u sentimentu chì i culunisti bianchi caccianu i nativi americani fora di e so terre ancestrali era solu una questione di sopravvivenza perchè l'Indiani eranu egoistamenti pruvatu. per guardà per elli, è questu cumentu: Credu in a supremazia bianca finu à chì i neri sò educati à un puntu di rispunsabilità.





U figliolu di Wayne, Ethan, hà difende u babbu , dicendu chì quelli chì l'anu cunnisciuti ricordanu un omu chì era accettatu è rispettu di e diffarenze di e persone, è chì ùn deve esse ghjudicatu solu nantu à uni pochi di cumenti offensivi fatti decennii fà chì ùn hè più vicinu à spiegà.

Ùn ci hè micca dubbitu chì e parolle dite da John Wayne in una entrevista 50 anni fà anu causatu dolore è rabbia, Ethan Wayne hà dettu in una dichjarazione recente à u ghjurnale. L'anu duloratu ancu, cum'è hà capitu chì i so veri sentimenti sò stati trasmessi in modu sbagliatu.



A settimana passata, a presidente di u Partitu Democràticu di u Contea di Orange, Ada Briceño, hà mandatu à u cunsigliu una lettera chì dumandava chì u nome di Wayne sia sguassatu da l'aeroportu perchè u nostru cuntatu sempre più diversu ùn hè micca bè rapprisintatu da Wayne, è perchè pò esse cunfusu per i viaghjatori - e compagnie aeree si riferiscenu tipicamente à a fermata cum'è Santa Ana o Orange County, è u so codice di l'aeroportu hè SNA.

I supervisori Michelle Steel, chì preside u tribunale, è Lisa Bartlett dicenu chì ùn anu micca interessatu à cambià u nome chì l'aeroportu hà avutu da u 1979, è u supervisore Don Wagner hà dettu chì u prublema hè statu suscitatu prima è ùn hà mai avutu alcuna gamba.



Sò scetticu, ma à questu puntu aghju ancu à pensà à più, sia o micca ci hè ancu un prublema chì vene à noi in l'agenda di u cunsigliu, Wagner hà dettu. Ùn vecu micca un sustegnu di sustegnu da u publicu per a rinominazione.

Steel hà recentemente mandatu una dichjarazione preparata chì dicia chì Wayne hà guidatu u muvimentu per fà u Contea d'Orange in casa di rifuggiati vietnamiti, sustene e truppe americane è hà pristatu u so nome à a fundazione di ricerca di cancro di a famiglia. Ancu l'osservazioni di Wayne in l'entrevista Playboy eranu sbagliate è tristi, Steel hà dettu ch'ella crede chì una persona deve esse ghjudicata nantu à a tutalità di e so azzioni è i cuntributi à a sucità, chì hè per quessa chì sustene a mantene u nome John Wayne Airport.



Articuli cunnessi

  • Rinominate l'aeroportu John Wayne? 39 motivi chì l'Orange County deve fà
  • Trump difende John Wayne in a polemica di nomi di l'aeroportu; stella hà elogiatu a supremazia bianca in l'entrevista di u 1971
  • I dirigenti spinghjanu à caccià u nome di John Wayne, statua da l'aeroportu di Orange County
  • 'John Wayne hè un razzista:' l'Oscars 50 anni fà luttò cun un novu ordine mundiale
  • Hè ora di annullà John Wayne? I studienti di l'USC volenu chì l'esposizione di l'alumni sia eliminata per via di cumenti razzisti
U venneri, u portavoce di Bartlett, Pauline Colvin, hà dettu chì u supervisore ùn era micca dispunibule, ma ùn sustene micca a rinominazione di l'aeroportu John Wayne, u periodu, in tuttu.

U supervisore Andrew Do hà dettu in un missaghju di testu di u luni chì, postu chì ùn ci hè nisuna azione pruposta nantu à l'agenda di u cunsigliu, ùn ci hè nunda per ellu à indirizzà. U supervisore Doug Chaffee, l'unicu Democraticu di u cunsigliu, hà rifiutatu di cummentà via una portavoce.



Ma solu perchè u tribunale rifiuta di piglià u prublema ùn significa micca chì morirà subitu. I funzionari di l'USC anu annunziatu u venneri chì l'anu fattu caccià una mostra nantu à l'attore da a scola di film di l'università, è O.C. I Democratici anu prutestatu fora di l'aeroportu u sabbatu 11 di lugliu.

U prublema hè ancu prubabile di spuntà durante i cumenti publichi quandu i supervisori si riuniscenu u marti 14 di lugliu.