Sapete chì stu locu hè infestatu ?



Russell Davis, barman di Rickhouse, u cocktail bar di San Francisco, hà utilizatu un tonu tranquillu mentre ci hà datu un tour privatu di i terreni.

Innò, veramente, disse. Parechji membri di u staffu anu avutu sperienze paranormali quì, soprattuttu in u sotano.





Ùn ci vole micca esse un espertu soprannaturale per sente a ricca storia di bevande chì permea San Francisco. A cità hè piena di fantasmi di cocktail passati.

Numerosi stabilimenti di bevande stanu cum'è testimoniu di u fattu. I mura di brique chì resistenu à l'incendii di u 1906 è u terrimotu furnisce a fundazione per l'edificazioni muderni. I cantine chì una volta allughjavanu i parlanti di l'era di a pruibizione riposanu tranquillamente ammucciati sottu à i neo-speakeasies. È grazia à u rinascimentu di u cocktail classicu, i libazioni chì sò stati cunsumati durante queste epoche d'oru anu risortu nantu à i menu per e generazioni di bevande d'oghje per celebrà.



Duranti una visita recente à l'area di a Baia, aghju avutu qualchì scopu in mente - per immerse in a cultura attuale di bevimentu, amparà un pocu di u so passatu è cunsumà i migliori cocktails dispunibili.

Dopu un epicu bar crawl, scouring upward of 12 bars over the course of some days, I can attest to the fact that while many cities are justing into their own with mixing and creating cocktails, San Francisco bartenders have the craft perfezionatu.



Eccu trè bars chì valenu u so pesu in amari. Tutti sò à poca distanza da l'altru, è ognunu hà a so propria atmosfera idiosincratica è l'approcciu per creà cocktails classici è muderni.

15 Romulus



U primu bar in a lista hè un diamante in u rughjonu, una immersione di quartiere cù una sensazione di parlà faciule chì vale a pena risicà i periculi di un jukebox per un gustu di i so cuncetti muderni astuti.

15 Romolo (chì hà apertu in u 1998 ma hè statu rimodellatu di pocu tempu) si nasconde in un vicolo strettu fora di Broadway in North Beach, incruciatu trà bar in topless, batte librerie di pueti è caffè. L'unicu evidenza di u burcu in u muru hè u segnu di l'Hotel Basque sopra à l'entrata, un faro di neon chì indica chì avete ghjuntu à u locu ghjustu.



Dentru, diverse folle di 20 è 30 anni si scherzanu in l'elegante cabine vintage chì allineanu a stanza altrimenti viota. Avanzati in a luce fioca, i baristi di talentu ghjuglanu jiggers di amari è tinture fatti in casa daretu à u bar in l'angulu, mischjendu un medley di cocktail freschi è inventivi.

Sip da un menu di cocktails moderni ($ 9- $ 10), cù una selezzione ugualmente attraente di classici integrati per una bona misura. Biere è vinu lucali sò ancu dispunibili, è pudete prufittà di grandi speziali di happy hour è di deliziosi menu di l'alimentariu di u bar à a tarda notte.

Sip: U Buffalo Nickel, cunnisciutu ancu America on the Rocks, chì presenta Buffalo Trace bourbon, licore di radice, sciroppu di ginger, tintura di caffè, angostura amaru è aranciu amaru. (Truvate una ricetta à www.austin360.com/liquid .)

Detaglii: Bascu Hotel, 15 Romolo Place, San Francisco; 415-398-1359, www.15romolo.com .

Saloon Comstock

À pochi blocchi di distanza, stu bar storicu s'implica à u cantonu di l'avenue Columbus è Pacificu, prumettendu senza frills, cocktails sofisticati è una atmosfera vintage sfacciata.

Comstock Saloon hè relativamente novu à l'scena di San Francisco: Mentre l'edifiziu originale hè statu custruitu in u 1907, l'incarnazione più recente hà apertu in u 2010. Cuncepitu in u stilu di i saloni occidentali di u turnu di u seculu di l'era Barbary Coast, Comstock. hè cum'è un cocktail Manhattan - un tipu di locu sostanziale ma raffinatu, senza sensu, elegante è cunfidu in u so passu, ma micca troppu fantasia.

Da u bar in mogano ornatu è cabine di legnu à l'altu backed à l'parafernalia sbiadita è polverosa chì si riposu tranquillamente daretu à i vitri di vetru, i dettagli attenti adornanu ogni elementu di u stabilimentu, è ogni angulu lucidatu rimanda à l'età d'oru di i cocktail.

Andate per i $ 8- $ 12 cocktails simplici, diretti, pre-Prohibition, fatti cù precisione. L'offerte d'alimenti sò perfetti per rinfurzà u stomacu contru una longa notte di cocktail. A folla variata culmina durante l'ora felice è di novu versu l'ora di chjude, cusì visitate trà l'ore di punta per una chance di pusà à u bar.

Sip: Un classicu robustu cum'è Martinez, Pisco Punch o Manhattan.

Dettagli: 155 Columbus Ave., San Francisco; 415-617-0071, www.comstocksaloon.com .

Rickhouse

Chjamatu dopu à i magazzini induve u whisky americanu matura, Rickhouse cattura l'essenza pura di u revival di u cocktail mudernu. Inventatu da u listessu equipaggiu chì hà apertu l'illustre cuntimpuraniu parlante faciule Bourbon and Branch, u bar di u Distrettu Finanziariu hè un paradisu à a moda per e persone chì piglianu a beie in seriu.

I bartenders sò artisti, chì utilizanu a so cunniscenza enciclopedica, e so cumpetenze di mischju rapidu è precisu è a mozza ludica per l'invenzione per creà cocktails taglienti chì ispiranu è soddisfanu.

Accoppiatu cù u disignu detallatu impeccable (una gran parte di l'internu hè statu scolpitu da u legnu riappropriatu da i caschi di bourbon) è a qualità è a varietà di bevande dispunibili, ùn ci hè micca dubbitu chì Rickhouse hè unu di i migliori posti per cocktails in u paese. U numeru di buttigli chì copre i scaffali daretu à u bar hè stupente, è u menu cumpletu si leghje cum'è un manuale estensivu nantu à e bevande.

Sip unu di i mischii muderni ($ 8 è più), chì sò artisti artisti nantu à e bevande vintage è classici oscuri. Andate prima per evità l'affullanza, perchè in u spiritu di u Wild West alimentatu da u whisky, e cose tendenu à diventà un pocu rumori à volte. Rickhouse hà ancu birrerie lucali è vini di California per i menu avventurosi è u serviziu di punch per i assai avventurosi.

Sip : U Diplomaticu. Una cumminazzioni periculosa di rum Diplomatico, mescal, calce, rum giamaicanu di forza marina è zuccaru turbinado. Se u bar ùn hè micca occupatu, dumandate u menù sanu - è esse maravigliatu da u so scopu è a varietà.

Dettagli: 246 Kearney St., San Francisco; 415-398-2827, www.rickhousebar.com