In l'anni 1980 è à l'iniziu di l'anni 1990, ogni ragazza preteen vulia esse unu di i gemelli più caldi in a literatura per l'adolescenza, Jessica è Elizabeth Wakefield. Avianu tuttu - aspettu, popularità, soldi.



The Wakefields hà campatu a dolce vita in a serie Sweet Valley High chì spannò più di 181 libri scritti da Francine Pascal è una legione di ghostwriters. Ma s'è pensate chì a serie era morta cum'è i scaldapiedi è u Pet Rock, pensate di novu. A settimana passata, a St. Martin's Press hà publicatu Sweet Valley Confidential: Ten Years Later, è durante a so prima settimana in vendita, u libru hà prestu prestu in Amazon.com per esse u 13 in a lista di i bestsellers di a literatura americana.

Era un lanciu assai anticipatu da i fan di a serie originale, cù alcuni lettori di trent'anni chì vulianu impazienti sapè cumu a popularità Jessica è a bona ragazza Elisabetta s'hè andata dopu à u liceu. Un rumanzu per adulti destinatu à quelli lettori di l'anni 1980, Confidential presenta scandali sessuale, ingannà è chirurgia plastica. U scrittore Pascal hà invechjatu i gemelli (ormai 27 anni) è i so amichi di 10 anni è mette a storia in l'epica attuale, spruzzando cù un pocu di Facebook è Google ( GOOG ) riferimenti qua e là.





I primi recensioni, però, suggerenu chì i fan sò soprattuttu disappuntu è i critichi sò solu ho-hum.

I libri originali di Sweet Valley sò ciò chì hà purtatu à a mamma è a blogger di Union City Debbie Suzuki (www.debbiesworldofbooks.com), 31 anni, à leghje quandu era una preteen.



Eranu solu assai addictive, ella dice. Hanu fattu di andà in a libreria un abitudine per mè. Da tandu, aghju amatu a lettura.

L'adulescenti è a vita di i so amichi eranu una fantasia di California, ella dici, è chì ùn vulia micca esse u capelli biondi all-American, ragazza pupulari d'occhi turchini in a scola?



I caratteri adulti in Confidential sò più difficiuli di rilancià, dicenu i fan lucali. Ci hè ingannà è cumbattimentu internu, cusì cusì chì Jessica è Elizabeth sò fora. Altri caratteri sò ancu cambiati. Per esempiu, Suzuki dice, l'amica bubbly Cara Walker hè avà una donna oppressa chì si mette cun un maritu traditore. U fratellu maiò di i gemelli, un bonu mudellu in a serie originale, hè avà un ingannatore.

Robin Hardwick, un blogger di Oakland di 32 anni in http://thedairiburger.com, accunsenu chì i zitelli anu cambiatu in modi chì facenu chì Hardwick si senti cum'è u scrittore Pascal ùn hà micca veramente piaciutu di i so caratteri in u primu locu.



Sembra solu chì i caratteri chì sò stati creati per esse boni sò veramente puniti, Hardwick dice. Enid, l'antica amica di Elisabetta, hè un alcoolicu amaru, di dritta in ricuperazione. Winston, u clown di a classa, hè un milionariu dot-com chì tratta a ghjente terribilmente. Quelli chì duvemu odià sò quelli chì sò validati.

Kay Lunes, 31 anni, di Castro Valley, dice ch'ella ùn avia micca grandi aspettative per u novu rumanzu per quessa ùn era micca totalmente disappuntu da ellu. A so sperienza di lettura l'hà purtatu à i so anni di preadolescenza.



Qualchidunu di i caratteri sò diventati solu ciò chì m'aspettava è alcuni di elli sò stati scuntenti, dice. M'hà purtatu à u tempu quandu aghju lettu nantu à questi caratteri quandu era cusì ghjovanu, è era piacevule per riunite cun elli.

Oh, nantu à a scena di sessu cù Elizabeth?

Suzuki dici ch'ella era disturbata da e referenze sessuale, dicendu chì si sentia ghjittati per fà cunfidenziale più di un libru per adulti. Ma Lunes ùn li importava micca.

Era assai docile, dice Lunes. Comparatu à 'Sweet Valley High', di sicuru u libru per adulti serà più racer. Ma, ehi, sò adulti avà.