Dui partiti in una preseason chì hè presentata da Orchard Supply Hardware, i San Jose Sharks puderanu affruntà un nemicu assai più formidabile sabbatu sera cà i Phoenix Coyotes. A squadra di hockey lucale - in a so arena ùn ci hè micca spaziu cusì chjucu chì ùn puderia micca accoglie u segnu di un altru sponsor - s'hè sbattutu contru à un fidanzatu di fianza autopromozione, chì hà trasfurmatu i so posti di stagione in un cartellone free-standing, freeloading per a so attività. .



Jeffrey Stanley, u coproprietariu di Bad Boys Bail Bonds, chì pesa 260 libbra, hà utilizatu magliette affissate cù u logu di a so cumpagnia cum'è una campagna di marketing di gorilla agitata è arringa - un attellu di ogni TV close-up di i Sharks. 'banca per l'ultime trè stagioni.

I fan chì entranu in HP Pavilion seranu sottumessi à a nova pulitica di u bigliettu rinfurzata di a squadra. Proibisce à i titulari di u bigliettu di prumove altre entità, è sicondu Stanley, l'altra entità chì a squadra avia in u so capelli era Bad Boys.





Dopu avè esiliatu unu di i loghi corporativi più familiari da a so arena, i Sharks parevanu esse à l'orlu di una scumessa di a Prima Emenda - sopra una T-shirt. Ciò chì hè ovvi, hà dettu Stanley, cum'è ellu è a so squadra legale cunzidiravanu di trasfurmà u Shark Tank in un cuncorsu custituziunale di magliette umide, hè chì sò destinati solu à noi.

A gestione di Sharks hà annunziatu u cambiamentu di pulitica durante l'offseason mandendu una lettera d'avvertimentu à esattamente una cumpagnia: Bad Boys Bail Bonds.



Stanley hà dettu ch'ellu stava cunsiderendu una maglietta per u ghjocu di sta sera cù e parolle Censored by HP Pavilion stampate nantu à u logu Bad Boys. Ellu hà dettu chì hà pensatu à pruvà un codice di vestitu chì crede hè inconstituziunale, ancu s'ellu hà rifiutatu di dì cumu o quandu a maglietta puderia apparisce.

À u dipartimentu di cummercializazione di i Sharks, Stanley hè un Ragazzo Estremamente Cattivu, chì i so vestiti d'outreu facenu un Thomas Paine-in-the-Butt.



Dittate e scelte di moda di l'arena pò esse bisognu di i Sharks per fà megliu in tribunale di ciò chì anu fattu in i playoffs. Per una franchizia chì sceglie di fà a so propria dichjarazione di moda audace in verde acqua, hè una manuvra risicata. È cum'è u patrone di l'arena, a cità di San Jose puderia esse almenu in parte in u ganciu per qualsiasi prucessu in quale i Bad Boys prevalenu.

Diventa veramente una stupida stupida quandu e cità chì pretendenu esse strappate per soldi invitanu a causa, hà dettu l'avucatu di Bad Boys Don Kilmer. Se perdenu, anu da pagà i tariffi di l'avucatu è i costi à a parti prevalente. È s'ellu ùn anu da principià à impone un codice di vestitu (à tutti) per andà à i ghjoculi di Sharks, ùn vecu micca cumu si mettenu in una sfida di prutezzione uguale.



L'assistente di l'avucatu di a cità Ed Moran hà dettu chì l'apparente tentativu di i Squali di sceglie i Bad Boys Bail Bonds per una prohibizione di T-shirt, in particulare in un edifiziu pienu di T-shirts chì prumove ogni tipu di altre entità - cumprese squadre rivali, duttrina scritturale è D.B. Cooper - sona preoccupante.

Mungilu



Stanley hè cunvinta ch'ellu hè statu spogliatu di a so brusa in grassetto in rappresaglia per a so decisione di abbandunà u patronu pagatu di i Bad Boys à u bancu di a squadra di casa è a casella di penalità di i visitori, per quale hà pagatu $ 70,000 l'ultima temporada. Ellu ricunnosce ch'ellu hè mungitura a cuntruversa per tuttu ciò chì vale a pena, però, prumessu, Ùn lasciaremu micca crisa senza turnu.

Cum'è tutte e franchise sportive prufessiunali, i Sharks ùn anu micca obiezione à sponsorizzazioni, campagni di marketing di produttu o sforzi di marca corporativa in i so ghjochi - sempre chì sò pagati. Quandu i fanni guardanu intornu à l'HP Pavilion, vedenu chì i diritti di nomi per u bancu di i Sharks sò stati venduti quist'annu à i concessionari Porsche, mentre chì in i ponti superiori di l'arena, i segni per i pneumatici di Skip è i Centri di l'Auto sbattenu l'annunzii Chipotle per attintà.

Avemu assai publicitari in l'edificiu chì spende assai soldi per l'esposizione, è pruvemu di fà u nostru megliu per prutege è rispettà i so investimenti, hà dettu Malcolm Bordelon, vicepresidentu esecutivu di l'operazioni cummerciale di a squadra.

Cù Porsche chì avà sponsorizeghja u bancu di i Sharks, Bordelon era preoccupatu chì e magliette di i Bad Boys applicàssinu un cuntrollu visuale di l'anca à l'annunzii di vittura. Porsche prubabilmente dicia: 'U signalamentu daretu à u mo segnu pare veramente grande. Si muove, si agita è si veste ', disse Bordelon, descrivendu u bondsman in T-shirt. Stu tipu di marketing di imbusca hè da ciò chì pruvemu di prutege.

Ripresaglia ?

Bordelon insiste chì ùn hè micca un prublema di libertà d'espressione, è mentre ricunnosce chì a nova pulitica implica un aspettu di ghjudiziu, hà dettu chì a squadra ùn era micca pruvatu à prutege a so maghjina da una sfurtunata associazione cù i fidanzati. È hà negatu chì a prohibizione di a maglietta avia qualcosa à fà cù Bad Boys chì ritirava u so sponsorizazione pagata.

Dopu avè abbandunatu l'accordu di sponsorizazione di a so cumpagnia cù a squadra, Stanley hà ricevutu una lettera da a gestione di a squadra. Hà dettu chì u cumpurtamentu precedente di Bad Boys - purtendu T-shirts di a cumpagnia mentre era sedutu in quattru posti di stagione per i quali a cumpagnia hà pagatu u dollaru - ùn saria micca tolleratu in avanti. A lettera hà cunclusu cun un avvertimentu chì ogni futura t-shirt chì portava puderia esse l'espulsione da l'arena è a revoca di i biglietti senza rimborsu.

Incredibile! sussultò Margaret Russell, prufessore di dirittu custituziunale in a Santa Clara University School of Law, quandu a lettera li fu letta. Ùn era micca sicura chì a pulitica di a squadra era inconstituziunale, ma Russell hà descrittu cum'è una regula abbastanza stupida. L'avucatu di a cità puderia guardà questu è dì: 'Vulemu esse affittu à queste persone?'

Moran hà nutatu chì l'avucatu di i Sharks hà scrittu a regula senza cunsultà l'uffiziu di l'avucatu di a cità, è chì a cità hè stata almenu parzialmente indemnizata contru un ghjudiziu legale caru. Anu ghjuntu dopu à noi perchè simu a sacchetta prufonda, o avemu usatu per esse a sacchetta prufonda, disse. Ùn sò micca sapè perchè qualcunu pensa chì simu sempre.

Cuntattate Bruce Newman à 408-920-5004.