UC Riverside hà discututu di l'eliminazione di sport cumpetitivi mentre s'affaccia di cumu equilibrà u bilanciu in mezzu di una forte calata di finanziamentu guidata da a pandemia di coronavirus .

È l'antichi ghjucadori è l'ufficiali di l'atletica si rintranu fermamente contru l'idea.

Per mè, questu seria una decisione assolutamente catastròfica, hà dettu Amy Harrison, un anticu atleta multisportu è un donatore maiò per quale u stadiu di softball di l'università hè chjamatu. Ùn hè micca peggiu di questu.

Cumitatu consultivu di u bilanciu di l'UCR eliminazione recentemente listata di l'atletica, accumpagnata da a custruzzione di un prugramma di sport intramurale più robustu, trà quattru idee per tagli permanenti.

U pannellu hà ancu ricumandatu à i funzionari di cunsiderà dumandà à ogni università è dipartimentu amministrativu di vene cun piani per tagliate e spese da 10% à 15%, è di cunsiderà l'eliminazione di a Scola di Pulitica Publica è u sustegnu per una campagna per spinta l'investimentu finanziariu privatu in u campus, trà altre idee.

U pannellu hà cunsigliatu di prutezzione di i prestigiosi prugrammi accademichi è di ricerca di l'università.

U portavoce di l'UCR, John Warren, hà enfatizatu chì ùn ci hè statu fattu alcun tagliu.

U cumitatu hà presentatu considerazioni per e riduzioni di u budget in u campus, datu a natura seria di e sfide finanziarie, Warren hà dettu in una dichjarazione per email. Nisuna decisione finale nantu à e riduzioni di u budgetu hè stata presa per alcuna unità in u campus, cumpresa l'Atletica.

Più serà cunnisciutu in u vaghjimu, prubabilmente in uttrovi, disse.

UCR hè cresciutu in iscrizzione è prestigiu, cullà rapidamente a scala di l'istituzioni di u primu postu di a nazione di l'istruzione superiore.

À u listessu tempu, hè una di e scole più etnicamente diverse di a nazione è una scelta preferita per studienti chì provanu à diventà i primi in e so famiglie à guadagnà diplomi di quattru anni .

Dylan Rodriguez, presidente uscente di u Senatu Accademicu, hà dettu per telefunu chì l'eliminazione di u prugramma atleticu hè statu purtatu in discussioni di u bilanciu di l'estiu.

Tuttavia, hà dettu chì l'idea ùn hà micca guadagnatu assai momentu è l'eliminazione ùn hè micca imminente.

UCR hè sottumessu à una estrema forza finanziaria per prutege e so funzioni d'insignamentu è di ricerca, Rodriguez hà dettu, è per quessa tuttu u restu hè nantu à a tavula.

A nova catedra di u Senatu Accademicu, Jason Stajich, prufessore di microbiologia è di patologia vegetale, hà dettu chì a probabilità di l'atletica hè stata prubabilmente bassa, ma ùn possu micca dì chì hè zero.

Avemu da guardà tutte l'opzioni per priservà a missione di l'università, disse.

Harrison, l'anzianu atleta multisportu chì hà ancu servitu cum'è presidente di u Cunsigliu di Trustees di a Fundazione UCR, hà dettu chì hè preoccupante chì l'eliminazione di un prugramma sanu, è micca a caduta di unu o dui sporti, hè statu discutitu.

Chì questu hè ancu nantu à a tavula hè stupente, Harrison hà dettu.

Stan Morrison, residente di Riverside, direttore di l'atletica di l'UCR da u 1999 à u 2011, hà dettu ch'ellu odiava di vede sparisce u sport di l'università.

Pensu chì seria un sbagliu più grande di abbandunà l'atletica, disse Morrison. L'atletica hè una parte di u tissutu di tutte e grandi università in u nostru paese.

Morrison hà dettu chì, se l'UCR abbanduneghja i sporti, saria difficiule di rinvià.

Hà nutatu chì u football UCR, chì era ghjucatu da u 1955 à u 1975, ùn hè mai tornatu dopu ch'ellu hè statu abbandunatu.

Tamica Smith Jones, direttore di l'atletica intercollegiale di l'UCR, hà dettu in una dichjarazione chì spera chì i sport cuntinueghjanu longu in u futuru.

Vulemu chjaramente chì l'Atletica sia quì postu chì credemu chì portamu un valore tremendu à a nostra università, disse.

Jones hà dettu chì u dipartimentu hà digià fattu taglii dolorosi, licenziatu parechji impiegati quandu e stagioni di e squadre sò state postponate per via di a pandemia di coronavirus.

Kim Cherniss, un atleta di a fama universitaria chì hà ghjucatu cum'è Kim Holder in a squadra di volleyball femminile di u campionatu naziunale di l'UCR in 1982, urgeu à i funzionari à truvà un modu per priservà qualcosa chì hà furnitu un ponte à a cumunità per tanti anni.

L'atletica hè una parte cusì impurtante di l'identità di l'università, è hè una grande parte di ciò chì u corpu di i studienti aspetta di sperimentà è esse parte di a vita di u campus, hà dettu Cherniss, chì hè issa coach di volleyball femminile in Cal State San Bernardino.

Ogni volta chì vede qualchissia chì porta una T-shirt Highlanders in a cumunità, questu hè un risultatu direttu di l'impurtanza di l'atletica intercollegiata, disse. U cancelliere di UC Riverside Kim Wilcox, vistu u ghjovi 6 d'aprile di u 2016, hà scrittu in una lettera chì u finanziamentu statale per UCR hè statu tagliatu da circa $ 32 milioni questu annu è più riduzioni sò previste in l'annu fiscale chì principia u prossimu lugliu. (Foto d'archiviu di Kurt Miller, The Press-Enterprise/SCNG)

U cancelliere Kim A. Wilcox, in una lettera di u 28 d'aostu à a cumunità UCR, hà dettu chì u finanziamentu statale per UCR hè statu tagliatu da circa $ 32 milioni questu annu è più riduzioni sò previste in l'annu fisicu chì principia u prossimu lugliu.

À u listessu tempu, i rivenuti da l'abitazione, i pranzi, u parcheghju è altri servizii in u campusu sò calati è l'iscrizzione hè cascata, hà scrittu, ancu quandu e spese operative sò in crescita.

Warren hà dettu chì u bilanciu core hè di circa $ 575 milioni, è cumpresu da dollari statali (44%), scola di i studienti (50%) è scole non residenti (6%).

A pandemia hà affettatu ognuna di queste fonti, hà dettu, è per quessa, u bilanciu di questu annu hè calatu di $ 46 milioni, o circa 8%.

U sustegnu per l'atletica corre in una gamma di $ 12 à $ 14 milioni annu, Warren hà dettu.

UC Riverside compete in NCAA Division I, u più altu livellu di atletica intercollegiale, è hè un membru di a Big West Conference. L'università si trasfirìu da Division II à Division I in l'annu scolasticu 2000-01.

L'unicu mutivu chì avemu trasfirutu à a Divisione I, avemu un novu centru di ricreazione è strutture aghjurnate hè chì i studienti anu vutatu per quessa, Harrison hà dettu. Anu accunsentutu per avè e so scole aumentate per chì u dipartimentu di l'atletica è e squadre facenu un prugressu significativu.

L'università cumpete in 15 sporti: basketball maschile è femminile, football maschile è femminile, golf maschile è femminile, cross country maschile è femminile, tennis maschile è femminile, atletica leggera maschile è femminile, baseball, softball è volleyball femminile.

UCR hà avutu 304 atleti durante l'annu scolasticu 2018-19, u totale più recente informatu nantu à u situ web di l'Analisi di Dati di Equità in Atletica di u Dipartimentu di l'Educazione di i Stati Uniti.

Articuli cunnessi

  • A froda di disoccupazione in California righjunghji almenu $ 20 miliardi
  • Paure americane: I più temi di 2020-21 secondu un sondaghju universitariu di California
  • Cumpagnia assuciata da u cuntatu di California per spinghje i vaccini COVID-19 hà ancu una campagna contr'à i mandati di spara
  • U COVID-19 'uriginale' hè essenzialmente andatu
  • COVID: Deve sceglie Moderna, Pfizer o J&J per u mo booster di vaccinazione?
U prossimu passu, Wilcox hà scrittu, hè per i decani, i vice-cancellieri è altri dirigenti di presentà e so strategie per tagliate i costi à u Cumitatu Consultivu di u Budget à a mità o a fini di settembre. À quellu tempu, l'università duveria avè più dettagli nantu à l'iscrizzione di u vaghjimu, i soldi di succorsu federale è altri fattori chì affettanu u budgetu, disse.

Warren hà dettu chì e decisioni prubabilmente seranu prese in uttrovi, cù i taglii da sparghje nantu à dui anni.

Questa hè una decisione chì anu da fà rapidamente, Harrison hà dettu. Avete i zitelli digià quì chì anu rifiutatu altre opportunità per vene à UCR è altri chì sò reclutati. Hanu bisognu di sapè u più prestu pussibule s'ellu anu un futuru in l'atletica quì o micca.