In a prima offerta da a so cullaburazione crescente cù Disney, YouTube u marcuri hà iniziatu à offre filmi da u pruduttore di cuntenutu di storia in affittu.



In un post di blog , YouTube marketing executive Minjae Ormes hà annunziatu chì u primu di centinaie di filmi Disney sò oghji dispunibuli nantu à u situ web basatu in San Bruno, chì hè propiu di Google ( GOOG ). Trà l'offerte attuali sò tali classici cum'è l'animazione Alice in Wonderland; preferiti da i Pixar Studios di Emeryville, cum'è Cars and Cars 2; è tutti i quattru filmi di Pirati di i Caraibi.

L'accordu per l'affittu di filmi hè separatu da un accordu di partenariatu ghjuntu prima di u mese trà YouTube è Disney Interactive Media, chì creà un canale Disney in u situ web video chì cuntene cuntenutu uriginale è spettaculi televisivi da The Disney Channel. Google è Disney spenderanu in cullaburazione da 10 milioni à 15 milioni di dollari in questa impresa per pruduce serie video originali, chì saranu dopu dispunibili nantu à YouTube è Disney.com, secondu fonti familiarizati cù l'accordu.





Disney, chì possiede ancu ABC, ESPN è parechji altri fornitori di cuntenutu, hà luttatu per truvà una basa di fan in u Web mentre cuntinueghja à truvà successu cù i filmi è in a television.

YouTube affitta flussi di lungometraggi su Youtube.com/movies, offrendo film gratuiti e caricando da 0,99 $ a 3,99 $ per altri.



Cuntattate Jeremy C. Owens à 408-920-5876; seguitelu à Twitter.com/mercbizbreak.